قیمت خرید انواع ایزوگام دولایه


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



ایزوگام یاغمور به علت کیفیت بالا و با تجربه چندین ساله موفق به کسب نشانه استاندارد بین المللی شده است. همچنین نمایندگی معتبر این شرکت در اردبیل دارای سابقه ۲۰ ساله میباشد که مجهز به مهندسی دقیق درباره بام/ زندگیتان را تضمین کنید. حاجی زاده ۰۹۱۴۴۵۳۸۱۸۹

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایزوگام یاغمور و آدرس izogamardabil1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 106
بازدید هفته : 322
بازدید ماه : 318
بازدید کل : 53996
تعداد مطالب : 465
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

:: کل مطالب : 465
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 106
:: بازدید هفته : 322
:: بازدید ماه : 318
:: بازدید سال : 3653
:: بازدید کلی : 53996

RSS

Powered By
loxblog.Com

ایزوگام

قیمت خرید انواع ایزوگام دولایه
یک شنبه 16 اسفند 1394 ساعت 12:10 | بازدید : 306 | نوشته ‌شده به دست فرهاد حاجی زاده | ( نظرات )

قیمت خرید انواع ایزوگام دولایه

 

 

 

قیمت خرید انواع ایزوگام دولایه در ایران- قیمت خرید انواع ایزوگام دولایه در ایران

کیفیت و نوع جنس، بزرگ‌ترین عامل تغییر قیمت‌هاست که در این مورد، نوع الیاف به‌کاررفته، نوع قیر، یک‌لایه و دولایه بودن عایق و البته ایرانی و خارجی بودن آن،‌ این تفاوت را به وجود می‌آورند که با توجه به این مسائل، خرید انواع ایزوگام در نمایندگی های ما در سراسر ایران میسر می باشد.
بوی کاه‌گل یا قیر داغ؟ شما کدام را می‌پسندید؟ گرچه فرق چندانی ندارد چون پشت‌بام‌های طاقی شکل کاه‌گلی، این روزها تنها یک خاطره‌اند و قطراتی که قدرت نفوذ به آن‌ها را ندارند هم بیشتر به معجزه می‌مانند.
به‌این‌ترتیب، بوی قیر داغ به‌تدریج یکی از اجزای ثابت شروع فصل سرما شده تا سطل سطل بالا کشیدن آن به پشت‌بام‌ها، برای قیرگونی هم، رنگ تکرار به خود بگیرد. البته تجربه سال‌ها نشان داده که نمی‌توان آن‌قدرها هم به قیرگونی‌های عایق اعتماد کرد این است که رول‌های بزرگ عایق‌های ایزوگام میهمان پشت‌بام‌هایمان شده‌اند هرچه باشد، لایه‌های قیرگونی هنوز تا عایق شدن به‌اندازه یک‌لایه آسفالت یا موزاییک به‌عنوان لایه محافظ، فاصله‌دارند و در مقابل گرمای زیاد تابستان طاقت نمی‌آورند و روان می‌شوند. 
پشت‌بام‌های پوشیده با ایزوگام، هرقدر هم که در برابر نفوذ آب و رطوبت عایق شده باشند، نمی‌توانند عایق خوبی برای گذر زمان باشند کافی است چند سالی بگذرد و عمر ساختمان به اولین عدد دورقمی نزدیک شود تا آثار ورود تدریجی قطره‌ها به شکل نم پدیدار شوند. 
گرچه در وقوع این اتفاق اجتناب‌ناپذیر شکی نیست اما تا در اختیار داشتن یک عایق قوی و کاملاً مطمئن، راه زیاد است، عادت کرده‌ایم، قانع هستیم و کنار می‌آییم.
همین است که با اولین نشانه‌های سرما و بارش، حجم آگهی‌های مربوط به شرکت‌ها و مؤسسات عرضه‌کننده خدمات عایق‌بندی و ایزوگام چند برابر می‌شود، تا آنجا که برای سفارش، هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد.
شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز، برای سفارش اقدام کنید و در صورت بی‌جواب ماندن تماس‌هایتان، با شماره‌های موبایل موجود در آگهی‌ها تماس بگیرید. 
به‌این‌ترتیب، بازار عایق‌های متشکل از لایه‌های قیر، الیاف شیشه‌ای نخ دار و پلی‌استر، با نزدیک شدن به زمستان داغ‌تر می‌شود تا جایی که با هر تماس، طیف وسیعی از گزینه‌های انتخابی پیش روی متقاضیان استفاده از این محصولات قرار می‌گیرد این انتخاب، بر اساس کیفیت و جنس عایق، متراژ و مساحت پشت‌بام که اغلب با حساب خرپشته کمی بیشتر از متراژ خانه است، سن خانه و البته محل و موقعیت ساختمان آن متفاوت است. 
باوجود تأثیر مستقیم کیفیت عایق بر قیمت آن، خانه‌های قدیمی‌تر پیشنهادهای گران‌تری هم دریافت می‌کنند تفاوت قیمت بر اساس منطقه و محله سکونت هم درواقع تنها با استدلال‌های عجیب‌وغریب کارشناسان (!) این کار جور درمی‌آید به‌هرحال، در آسیب‌پذیرتر بودن ساختمان‌های قدیمی، تردیدی وجود ندارد، اما پذیرفتن اینکه میزان بارش در یک منطقه از شهر، بیشتر از مناطق دیگر است و تفاوت چندین هزارتومانی به وجود آمده در قیمت پیشنهادی آن، چندان هم راحت و ساده به نظر نمی‌رسد. 
کیفیت و نوع جنس، بزرگ‌ترین عامل تغییر قیمت‌هاست که در این مورد، نوع الیاف به‌کاررفته، نوع قیر، یک‌لایه و دولایه بودن عایق و البته ایرانی و خارجی بودن آن،‌ این تفاوت را به وجود می‌آورند. 
یک‌لایه یا دولایه بودن ایزوگام‌ها در حقیقت مربوط به ترکیبات به‌کاررفته در آن‌هاست ایزوگام‌های یک‌لایه، تنها شامل قیر و الیاف نخ دار هستند و دولایه‌ها هم که در آن‌ها از اشباع کننده‌های مخصوص و قیر اصلاح‌شده (خالص) استفاده می‌شود، همان‌هایی هستند که به داشتن پشم‌شیشه شناخته‌شده‌اند. 
یکی از فعالان این بازار، در مورد ایزوگام‌های دولایه می‌گوید: «این روزها دیگر ایزوگامی با پشم‌شیشه وجود ندارد، چون طبق گفته کارشناسان بهداشت، پشم‌شیشه سرطان‌زاست و به‌جای آن از لایه‌های پلیمری مانند پلی‌استر استفاده می‌شود».
او در مورد کیفیت این ایزوگام‌ها معتقد است: «ایزوگام‌های دو لایه جدید با پلی‌استر، ازقضا کیفیت بهتری هم دارند، چون به خاطر نوع بافت آن‌ها قیر به‌صورت متراکم در میان الیاف آن‌ها نفوذ می‌کند و عایق بهتری به وجود می‌آید».
علاوه بر این، ایرانی و خارجی بودن ایزوگام‌ها به دلیل نوع الیاف به‌کاررفته در آن‌ها، یکی دیگر از عوامل تغییر قیمت‌هاست. 
ایزوگام‌های تولیدشده در داخل کشور، به دلیل استفاده از الیاف نامرغوب و گاهی نداشتن استاندارد، نسبت به انواع خارجی باقیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسند. 
به‌این‌ترتیب، ایزوگام‌های دولایه با قیمتی متغیر در فاصله ۴۵۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان برای هر متر نصب می‌شوند که البته مدت بیمه و ضمانت و به دنبال آن داشتن استاندارد این تفاوت قیمت را به وجود می‌آورند. 
ایزوگام‌های معمولی (یک‌لایه) اغلب به خاطر نداشتن کیفیت مناسب، بیمه‌ای هم ندارند و به‌این‌ترتیب، ایزوگام‌های بدون ضمانت و بیمه، شرایط استاندارد شدن را هم به دست نمی‌آورند این ایزوگام‌ها از ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان برای هر متر نصب می‌شوند.
قیمت نصب ایزوگام‌ها باقیمت لایه‌های خام آن‌ها متفاوت است این تفاوت، بر اساس نوع جنس و کیفیت آن از ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان برای هر متر متفاوت است. 
این در حالی است که به‌طورکلی قیمت‌های ارائه‌شده در شرکت‌ها و مؤسسات ثبت‌شده باقیمت‌های پیشنهادی پیمانکاران متفرقه تفاوتی هرچند کم، دارد این پیمانکاران، درواقع در زمینه‌های دیگری مانند انجام آسفالت و قیرگونی هم فعالیت می‌کنند و برای نصب ایزوگام، قیمتی حدود ۲۰۰ تا ۸۰۰ تومان کمتر برای هر متر دریافت می‌کنند. 
ایزوگام‌های رؤیایی:
درحالی‌که ایزوگام‌های غیراستاندارد حجم بزرگی از بازار را در کشور ما در اختیار گرفته‌اند و هنوز هم خریداران خاص خودشان رادارند، شنیدن اخبار مربوط به تولید ایزوگام‌های خورشیدی در کشورهای پیشرفته، تنها یادآور فاصله‌هایی است که معیار زمان در آن‌ها بی‌معنا شده. 
ایزوگام‌های مدرنی که علاوه بر داشتن سلول‌های حساس به نور برای جذب انرژی خورشیدی، باکیفیتی تولید می‌شوند که همزمان با استفاده بهینه از انرژی‌های طبیعی، برای ایجاد فضای سبز روی پشت‌بام‌ها هم به‌اندازه کافی عایق باشند. 
داشتن چهره‌ای سبز و زیبا در نمای بالای شهر و چشم‌اندازهای هوایی آن، واقعیتی است که به‌اندازه یک رؤیا از آن دوریم.
جهت خرید ایزوگام اصل و باکیفیت کافیست به نمایندگی های ما در سراسر ایران مراجعه فرمایید.

 

09144538189 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 





:: برچسب‌ها: ایزوگام اردبیل , نصب اسان ایزوگام , ایزوگام اقساطی , ایزوگام با چک , ایزوگام با نصب رایگان , ایزوگام با قیمت مناسب , ایزوگام با تخفیف , ایزوگام با تضمین , ایزوگام اردبیل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست